כל כך פשוט שלא חשבו על זה קודם

השטחים המתים במטבח: כל כך פשוט שלא חשבו על זה קודם. מטבח שפשוט מנצל יותר מקום! עד 40% יותר שטחי אחסון בהשוואה למטבח רגיל

העולם הולך ונעשה צפוף מיום ליום, ובישראל אפילו יותר. מרחב המחיה לנפש הולך ומצטמק, והמטבחים רק הולכים וגדלים. לא לכל אחד יש את המקום הזה בבית.

הדבר נכון שבעתיים אם אנחנו מדברים על הציבור החרדי, שפעמים רבות דירת ארבעה חדרים יכולה לאכלס משפחה עם שמונה או עשרה ילדים, וממש כל ס"מ קריטי.

בעשור האחרון התרחשה בעולם הפיכה של ממש לגבי כל מה שקשור לניצול מקום. אם זה חללי עבודה משותפים, נסיעות שיתופיות, דיור משותף, ובמקום לבנות עוד מלונות אנשים מחליפים דירות.

זה לא סתם שהחברות הצומחות ביותר בעשור האחרון קשורות לניצול מקום: WeWork – חללי עבודה משותפים, AirBNB  – השכרות בתים וחדרים, Uber – נסיעות שיתופיות, ועוד ועוד. העולם מבין שאי אפשר בלי זה, ו micro living הופך להיות מילה נרדפת לחדשנות.

מה שונה במטבחים שלכם מאלו של כל חברה אחרת בשוק?

לא להאמין שאנחנו כבר ב2020 ובכל החברות והנגרים המטבחים עדיין שבלוניים וחסרי התאמה אישית בגובה, בעומק, בניצול המקום, במנגנוני הפתיחה והסגירה. אפשר לומר שמבחינת פנים ארונות המטבח – בכל החברות תקבלו מטבח זהה כמעט לחלוטין. אצלנו לעומת זאת תקבלו מטבח עם הרבה יותר ניצול מקום.

אצלנו בסטודיו, חברו להם נגר, מעצב תעשייתי מתמחה בניצול חללים, ומספר מעצבות פנים מהציבור החרדי שנתקלים בבעיות ניצול מקום ביום יום, ויחד פיתחנו שיטה כדי להתגבר על המצב הקיים ולנצל עד 40% יותר משטחי פנים הארונות במטבח שלכם!!! ממש כך.

40% יותר מקום במטבח? וואו.

נכון, ועוד לא דיברנו על הנוחות לעבוד במטבח כזה. הרי האלף בית בעיצוב מטבח הוא 'משולש הזהב' שמטרתו להקטין ככל האפשר את המרחק בין 3 האזורים הכי שימושיים במטבח: המקרר, הכיור, והכיריים.

ברגע שהמטבח מכניס יותר בפחות מקום, זה חוסך לכם התרוצצויות רבות במטבח, זמן עבודה מהיר יותר, קרי – שליטה טובה יותר על כל הבישולים, מה שמביא גם לתוצאות טובות יותר – האוכל שלכם פשוט יצא יותר טוב.

כואב לראות אנשים שמשלמים הון על מטבחים שנראים מליון דולר, ובפועל יש על השיש סדרה של בקבוקים וקופסאות שלא נכנסו לארון. כמה אנשים אומרים לעצמם אם היתה לי רק עוד מגירה אחת! היה מקום להכל?

כמה יעלה מטבח כזה בהשוואה למטבח רגיל?

יש נגרים של פעם (אלו עם העיפרון באוזן…) שמודדים עלות של מטבח לפי מטר. אבל כאמור הכמות שאנחנו מכניסים למטר גדולה הרבה יותר. או במילים אחרות: במטר של מטבח שלנו, יכול להיות מקופל מטר וחצי של מטבח רגיל.

ועוד לא דיברנו על ההוצאה המרכזית שחסכנו: לא צריך להרחיב את הבית כדי לקבל מטבח שיספיק לחלוטין לצרכים שלכם, ובפרט שלא אצל כולם אפשרי בכלל להרחיב את הבית.

הרחבת הדירה גוררת גם תהליך ארוך ומורכב הכולל התרוצציות, היתרים, בחירות חומרים והמון כאבי ראש, ולרוב מסתכמת גם בעלויות גדולות יותר מהתכנון.

במקרים שהתקציב מוגבל, אנחנו כמובן יכולים לעשות גם מטבח רגיל בהתאמה אישית, במחירים זולים יותר, וכמובן מבחינת האיכות הוא לא נופל משאר המטבחים שלנו, שעומדים בסטנדרט הגבוה ביותר בשוק.

האם אתם נותנים פתרון גם לחללים נוספים בבית מלבד המטבח?

כן בוודאי. יש לנו גם קונספט מקורי לחדרי ילדים, לחדרי שינה, למשרדים, ועוד.

עיצוב המטבחים שלכם, יכול להתאים לכל סגנון?

מה שיפה בחידושים שלנו במטבח – שהם נשארים בתוך הארונות. מבחינת המראה החיצוני של המטבח – הוא לגמרי יכול להראות בכל סגנון שתאהבו, מהמוכרים והקלאסיים כמו מודרני או כפרי, ועד לרעיונות ולטרנדים החדשים ביותר, כמו חזיתות דקות, חזיתות מחומרים אקריליים, דמויי בטון, אקסטרה מט, ועוד ועוד, כל החומרים מהיצרנים הטובים ביותר בשוק, כחברה ששמה דגש על קיימות, אנחנו לא מתפשרים על איכות החומרים.

מבחינת האיכות עם אלו חומרים אתם עובדים?

בניגוד לחלק מהחברות בשוק, אצלנו כל גוף הארונות מיוצר מלביד איכותי, כל הפירזול טריקה שקטה של חברת בלום תוצרת אוסטריה. מעבר לכך – האיכות אצלנו באה לידי ביטוי גם בפרטים הקטנים: אם זה ברגים, רגליות, מתקני ייבוש, ועוד. הטאצ' של מוצרים איכותיים הוא שונה.

אתם אומרים שהמטבח שלכם מתאים למשפחות חרדיות ברוכות ילדים. במה עוד מתבטא הייחודיות מלבד ניצול המקום?

בבתים חרדיים חשוב לקחת בחשבון הרבה דברים שבמגזר הכללי פחות שמים עליהם דגש. אם זה מבחינת עמידות החומרים – מטבח בבית חרדי עם ילדים עובר בשנה אחת מה שמטבח ממוצע בשוק עובר ב5 שנים, וכן צריך שימת דגש על דברים רבים כמו ההפרדה בין בשרי וחלבי שזה לא סתם לעשות שני כיורים, אלא צריך לחשב שפינת הקפה תהיה בצד החלבי, ושהמקרר יהיה קרוב גם לצד הבשרי וגם לצד החלבי, ועוד ועוד נקודות שמי שלא חי כך ביום יום לא תמיד ישים לב לכל הפרטים האלו, והתוצאה עלולה להתבטא במטבח לא מושלם.

אצלנו החברה בבעלות חרדית, וגם כל העובדים כולל המתקינים הם יהודים שומרי תורה ומצוות.

אהבת את המאמר? תענוג! נשמח אם תבחר/י לשתף :)

ידע שווה כסף!

הרשמו לקבלת עדכונים מהבלוג בכדי לקבל עדכונים על מאמרים חדשים

מאמרים נוספים

כותרת למאמר

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו

למאמר המלא »

אנחנו כאן למענכם

לכל שאלה או יעוץ אל תהססו לפנות אלינו

אוטוטו קבענו :)

מלאו פרטים ואנחנו מרתיחים את המים לקפה